четвер, 18 вересня 2014 р.

Щось звичайне

Час плине, а я майже не лишаю записів. Що в мене відбувається?..

Вчора був складний день - малий погано себе почував вночі, ми не виспались, зранку до лікарні поїхали, потім він вередував сильно. Якесь харчове отруєння (скоріш за все) доволі неприємне. Нам не сподобалось. План "відмова від ГВ" частково перекривається з дієтою малого. Для мене це складно.

Нарешті дісталась до перукарні. Оновила свою зачіску, нічого кардинально не змінивши. В 15-20 років було прикольно експериментувати із різними кольорами волосся. Зараз при фарбуванні я корегую лише відтінок та тон фарби, близькі до натуральних. "Рідний" колір мені подобається найбільше.

Сьогодні знову (після 2 місяців перерви) сіла за кермо. Навіть не помітила що щось болить, тож водійський сезон знову відкрито. Можно записуватись до косметолога, та й взагалі подорожувати кудись. Перерва трохи помітна по тому, що довелось приділяти значно більше уваги звичайним діям - як воно і буває в таких ситуаціях.

Прагну поспати подовше, але якось воно не виходить (хоча того тижня мені, як хворій, дісталось більше сну, ніж я очікувала). Застуда майже минулась, все чекаю, коли вона минеться зовсім, та я про неї забуду.

Це все на сьогодні.

Немає коментарів:

Дописати коментар