четвер, 18 вересня 2014 р.

Минулого тижня

Час швидко плине - осінь щойно почалась, але календар показує 11 її день. В мене новин не багато, мабуть тому я й не пишу. Застудилась, в малого теж соплі, та й свекруха щось жаліється на самопочуття - мабуть вірус якийсь до нас дістався. Прийшла до мене муза прибирання - трохи посовала меблі, вигрібла купу сміття, розворушила речі.

Провела часткову інвентарізацію Данилових іграшок. З 131 бусини (3 різних дерев'яних набори) знайшлось 125. Тобто втрати меньше 5%. Поки що сховала цю частину іграшок і лего - вони останнім часом мало його цікавили. Хіба що розкидати він їх любить. Потім знайшла ще 2 детальки, але мабуть мої старання такі марні - Даня вже знайшов та розкидав бусини черговий раз.

Знайшла втрачену кілька місяці тому деталь пазлу. Це справжня знахідка, я дуже переживала, коли Даня її посіяв (відчепив від зібраної картинки і кинув кудись). Це нагадує про те, що пазли треба зібрати "під скло" та повісити у великій кімнаті. Та й ті, що висять зараз також потребують уваги - улюблена дівчина в червоному висить нерівно, ще на одній картині тріснуте скло.

В мене є майже всі пазли з цієї серії: http://www.crisortega.com/english/puzzles-en.htm - не вистачає лише двох - CELTIC CROSS і GOLD JEWELLRY. Просто їх досі не продають у нас... а ще я давно не знаходила часу та можливості на це хоббі. Варто згадати - OWL і SILENT HILLS лежать собі в коробках навіть не зібрані, а це неподобство. А ще артбуки ховаються у шафі, вони дуже-дуже крутезні, хоча й потребують певних зусиль (англійською я читаю далеко не так добре, як мені б хотілося). Хоча це ідея...

Немає коментарів:

Дописати коментар