середа, 13 серпня 2014 р.

Дрібненькі новини.

Оновлення скайпу не пройшло даром для мого ноутбуку - після перезавантаження перестали працювати ікси. Оскільки поки що повернути їх до життя не вдалося - сиджу за "кухонним" ноутом. За ним писати не так зручно і звично, але можливо.
Хоча про "можливість писати" я суттєво перебільшую, якщо зауважити, що малий скаче навколо мене, пральна машина поливає підлогу водою, а скайп пише якісь повідомлення.

Вихідними їздили у Вінницю, до рідних чоловіка. Пречудово провели час. Даня знайшов собі друга - французького бульдога на прізвисько Боб. Вони разом бігали ті грались, вдома і на подвір'ї, облизували одне одного і вигукували щось радісне. Слід зазначити, що песик втомився раніше. Ходили ввечері дивитись виставу музичного фонтану. Малеча добряче по мені пострибала і влаштувала "веселе життя", та мені все одно сподобалось.

Вдома останнім часом відчуваю себе ледащою - значну частину хатньої роботи взяла на себе свекруха. Воно непогано (можно відпочити) але якось незвично. Тож я потроху думаю, чим зайняти себе... ідеї вже є, хоч і не оформлені до кінця.

Знову була в лікаря вранці. Але перев'язка - річ не надто цікава. Поки я зайнята, чоловік з малим, а вже існуючою традицією гуляли на майданчику "з атмосферою моря". Сьогодні це було особливо відчутно - сіре небо, легкий вітерець, пісок, зонти-грибочки... а на мені - пляжна сукня з гавайськими принтами. До речі, я хочу собі ще одну сукню з такими малюнками, але поки що не можу знайти. Треба піти по магаинах...

Таке відчуття, що я про все це вже писала. Тож буду закінчувати пост. Пора повертатись в реальний світ:)



Немає коментарів:

Дописати коментар