понеділок, 25 серпня 2014 р.

Вихідні

Субботу-понеділок провели у куми, у гостях. Точніше - в будинку батьків куми, але то не суттєво. В перший вечір готували шашлик в темряві, курка на грилі вийшла частково сирою. Коли вже майже її доїли та принесли лампу - побачили наскільки сирою... Свинячі реберця наступного дня вийшли значно краще, хоч надворі знову було темно (і до того ж дощіло).
Потроху збирали врожай. Смачненькі маленькі помідорки, солоденька морква, пізня малина та велитенська ожина, яблука та навіть трохи суниць і перезрілого агрусу. Взагалі сад і город в цю пору пробуджують в мені інстинкт збирача врожая (хоча англійське слово harvester чомусь здається тут більш вдалим).
Малий був щасливий, що й не дивно. Кидав різноманітні предмети в міні басейн (в тому числі: м'ячі, мітла, решітки для грилю, відра і стара металева праска). Бігав по городу, гриз яблука, рвав помідори (здебільшого зелені), знаходив на подвір'ї іграшки мого хрещеника... Спілкувався з кицькою, прибирав і шукав собі пригод (як завжди).
Найбільше ж Дані сподобалась качка-качалка, яку ми вполювали десь у будинку та зрештою забрали з собою (хрещеник з неї вже виріс, а нам як раз). Цю качку я пам'ятаю ще з часів, коли мої куми жили на Троєщині, але вона добре зберіглась. Забавно було везти її в машині додому - вона поважно займала спершу переднє, а потім заднє сидіння.
Вихідні закінчились, починаються звичайні буденні справи. Але розпочнуться вони тільки після сну... а це гарна новина, я вважаю.
P.S. Всім вітання з Днем Незалежності! Нехай наша люба Україна живе і процвітає, сильна, щаслива, єдина. Мирна.
Люблю її.

Немає коментарів:

Дописати коментар