середа, 6 серпня 2014 р.

Звичайне...


Jasper Forks - River Flows In You
John Newman - Love Me Again

Спека, крім напоїв хочеться лише соковиті фрукти (персики, ага). В пошуках тактовного способу пояснити, чому мені за таких обставин не хочеться їсти борщ. Поки що просто їм його маленькими порціями (воно смачно і я люблю борщ, просто не актуально зараз).
З'явилось несподівано багатенько вільного часу - поки малий грається з бабусею. Поки що в роздумі, як цей час краще реалізувати. Взялась читати Гріна, сходила з чоловіком в кіно (вчора, на "Вартових Галактики"), втичу в ноут. Хочу більшого.
Скайп знову запрацював після оновлення. З одного боку - не люблю я його. З іншого - це актуальний для багатьох спосіб зв'язку. Сиджу і чекаю, поки хтось зробить краще - тупо, але як є. А поки перейшла на україномовний інтерфейс, він прикольний.
Слухаю музику.
Міні-шорти це безумовний тренд цього літа. Тихенько радію, що схудла і можу це собі дозволити (тьоті з товстими ногами і в шортах "в обліпку" то жах). А мені (хоч яка я прихильниця сарафанів та суконь) зручно в шортах-майках на майданчику. Можно підтягуватись і качати прес поки малий зайнятий з друзями.
Прокинувся.

Немає коментарів:

Дописати коментар